קופירייטינג הוא היכולת להשתמש בתוכן שיווקי על מנת לקדם בצורה מיטבית את המכירות של מוצר או שירות מסוים שמספקים חברה או בנאדם פרטי.

 

קופירייטינג זאת אמנות. היכולת להשתמש במילה הכתובה כדי להגיע אל ליבם של אנשים ולהשפיע עליהם לבצע קניה זאת בהחלט מיומנות שאין לכל בנאדם. באמצעות משחקי מילים מצד אחד אבל העברת מסר מספיק ברור מצד שני ניתן ליצור מסרים שימשכו את תשומת לב הקונים הפוטנציאליים ויגרמו להם לקנות. איך זה מתבצע? בעוד ישנם אנשים אשר חושב שתהליך של קופירייטינג הוא פשוט להטיח שקרים גסים אל עבר אנשים, למעשה לא כך הוא הדבר (או לפחות לא כך הוא אמור להיות)- קופירייטינג טוב הוא קופירייטינג שמסוגל להציג את כל היתרונות של מה שרוצים לקדם- באמצעות קופירייטינג ניתן להאדיר מוצר מסוים, לשבח בזכות בעל מקצוע או להסביר בפירוט למה שירות מסוים הוא בדיוק מה שאותו בנאדם שקורא כרגע צריך.

 

כאשר אנחנו באים להזמין שירות של קופירייטינג חשוב שנבוא מוכנים- אנחנו צריכים לבוא עם עבודת מחקר לגבי מה אנחנו רוצים (איזה מוצר אנחנו מנסים לשווק), איך אנחנו רוצים את זה (דרך איזה מדיום- אינטרנט, טלוויזיה, רדיו וכן הלאה) ומי אנחנו רוצים שיקנה (קהל היעד בעגה המקצועית).

אז מתחיל תהליך ביחד עם הקופירייטר- אנחנו יושבים וחושבים מה הדרך הכי טובה ליצור את התקדימים הרצויים. הקופירייטר מצידו יציג לנו מגוון של הצעות מתוכן נבחר את זאת שהכי מוצאת חן בעינינו.

כמו כן, קופירייטינג הוא תהליך של ייעול- הקופירייטר יציג לנו את האפשרויות הטובות ביותר כדי לקדם את המוצר או השירות שלנו, זאת באמצעות פסיכולוגיה שלמה שעומדת מאחורי תורת השיווק והפרסום.